Dnia 16 maja 2016 roku klasy 2B i 2C wybrały się na pięciodniową wycieczkę do Szczawnicy.

Zbiórka odbyła się o godzinie 7:30 przed naszą szkołą, a około godziny dziewiątej wyruszyliśmy spod budynku naszego gimnazjum.
Po godzinie siedemnastej dojechaliśmy do miejsca zakwaterowania, którym był pensjonat Skalny. Nauczyciele rozdali nam kluczyki do pokoi i dali chwilę czasu na rozpakowanie swoich rzeczy. O godzinie 18:00 przygotowano nam obiad, a zaraz po nim wejście na góry Beraśnik i Bryjarkę. Przy jednym ze schronisk odbyło się ognisko z kiełbaskami i herbatą, a następnie powrót do pensjonatu. Około godziny dwudziestej drugiej znaleźliśmy się w Skalnym i podziękowaliśmy naszemu przewodnikowi za poświęcony nam czas.
Następnego dnia po śniadaniu urządzono nam grę miejską po Szczawnicy, której celem było poznanie tej okolicy. Gra zajęła nam około czterech godzin i w sumie skończyła się jakieś 5 km od miejsca naszego zakwaterowania. Po południu wróciliśmy do pensjonatu, żeby się przebrać i wyszliśmy do parku linowego, w którym świetnie się bawiliśmy. Po wyczerpującym dniu czekała na nas kolacja i ciepłe łóżka.
W środę z powodu brzydkiej pogody musieliśmy zmienić nasze plany i wybraliśmy się do Niedzicy gdzie zwiedziliśmy zamek i odbyliśmy rejs statkiem. Następnie już autokarem udaliśmy się do Bukowiny Tatrzańskiej na baseny  termalne. Spędziliśmy tam dwie i pół godziny, a po tym czasie wróciliśmy na kolację do naszego pensjonatu.
Czwartek był dniem bardzo napiętym, ponieważ po śniadaniu odbył się spływ pontonami po Dunajcu. Było bardzo fajnie i mogliśmy podziwiać piękne widoki.
Po paru godzinach dopłynęliśmy do miejsca zbiórki. Następnie autokarem wybraliśmy się na paintball i po kilku godzinach gry wróciliśmy do Skalnego, gdzie czekała na nas kolacja, a po niej dyskoteka.
Kolejnego dnia po śniadaniu odbyło się sprzątanie pokoi, ponieważ piątek był dniem wyjazdu. Spakowani wsiedliśmy do autokaru i z uśmiechami na twarzach wracaliśmy do Warszawy.
Cała wycieczka była bardzo udana, tylko szkoda, że tak szybko dobiegła końca.
Dziękujemy nauczycielom za opiekę nad nami oraz mile spędzony czas.

Zuzanna Woźny
                                                   klasa 2B

Szkoła Podstawowa nr 388 im. Jana Pawła II

ul. Deotymy 25/33
01-407 Warszawa

zakocha sie w warszawie na woli